Andrealine.reismee.nl

Nu al bekend! ;)

Hallo allemaal,

Tijd voor een nieuw verhaal. Mensen de tijd gaat hier te snel. Ben al een maand hier. Op stage ben ik nu vooral nog aan het les geven. Moet nog beginnen met veel opdrachten hihi. Maar dat komt wel goed.

Nu even een paar gebeurtenissen op een rij:

- Vorige week was er een tentoonstelling op school met diamantsteentjes. Als klas gingen we even naar de aula om de stenen te bezichtigen. Dus wij een beetje rond kijken, de mensen legden kinderen uit wat voor stenen het waren en waar ze vandaan kwamen. We werden ook gefilmd, maar daar dacht ik verder niet bij na. Tot ik van iemand hoorde dat ik de televisie had gehaald haha. Een maand in Bosnie en nu al beroemd

Laughing
, dat maken niet veel mensen mee. Ik heb het helaas niet zelf gezien, maar ik hoorde van mensen dat ze me zagen op de Federale televisie (= een tv zender hier).

- Vandaag was ook een leuke dag. Ik moest een taalles verzorgen, heel leuk allemaal voorbereid, wat voor mij een uitdaging is, omdat ik er ook veel van leer (van de taal dan) hehe. Zegt aan het begin van de ochtend mijn mentor. Als je het fijn vindt wil ik je wel alleen laten, want zij moest nog even naar de stad om wat foto´s van te kinderen te ontwikkelen. Dit vond ik natuurlijk geen probleem. Dus zij de stad in dat uur en ik lekker alleen voor de klas. De les was leuk, maar ik moet met deze kinderen nog wel aan werken dat ze niet de hele tijd naar mij toe komen om iets te zeggen, ze vinden het nogal moeilijk om een vinger op te steken en op hun beurt te wachten, het liefst staan ze gelijk bij de juf of schreeuwen ze door de klas als ze iets willen zeggen. Hier moet dus nog een beetje orde aan worden gebracht.

- Ik ben ook even langs een kopieerwinkel geweest om mijn periodeboek te printen. Je gelooft het of niet, maar meer dan 60 pagina´s en helemaal mooi in een mapje voor 3 mark, wat 1euro 50 is. Op de pabo betalen we iets meer voor dat boek hehe ;)

- Het is al een paar dagen geen sneeuwachtig Zenica(stad waar ik ben) meer. De sneeuw is gesmolten en het is nu lekker droog, af en toe een beetje regen. Ik ga zo lekker naar de kapper, tis tijd voor een nieuw kleurtje en kapsel hehe. En daarna even kopje koffie drinken in de stad, wat hier echt een dagelijks ritueel is.

Mensen ik moet zeggen dat ik het hier super naar mijn zin heb! Helaas heb ik nog niet zoveel foto´s omdat ik geen camera bij mij heb, dus af en toe maak ik foto´s met de telefoon.

Nou ik ga nu stoppen en ff stad in!

Binnenkort ben ik er weer met nieuwe verhalen.

Reacties

Reacties

Ilse, Marlies en Karen

Wederom een briljante uiteenzetting van je belevenissen aldaar :) waar is je lover in dit verhaal??!! geniet van de koffie en maak maar een hoop printjes! kusjes en veel liefde

Tea

Heey Dea!

Pa gdje si ti nama...nema nove pricice na ovom blogu...sta ima dole, kako se provodis?
Pozdravi Beru!

Cmokic

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!