Andrealine.reismee.nl

Skien in de bergen van Bosnie :)

Yeah dude!

Reacties

Reacties

Anela

heyyyyyyy,

waar in bosnie ben je wezen skien dan??
Nou wel leuk allemaal.

Dikke kus en spreek je

Matea

Heey Dea!

Wauw, tebi je ba extra;)
Slusaj, paslala sam ti bila sms na nl broj da vam izjavimo saucesce..ali nisi mi odgovorila..predpostavljam da imas onda novi bosanski broj...?...nisam ni znala kada tacno ides, tako da ti nisam ni mogla pozelit sretan put i to!
Maargoed...nadam se da ti je super...cula sam malo udate od moje mame..hehe...stage ide i tako..bas mi je drago..naravno i da si s dragim:)
hajd posalji mi tvoj broj okicc...

ljubi te teaa

Andrea

Hejhej Anelic,
Ik ben dichtbij Kakanj wezen skien, Ponijeri heet het plaatsje. Hoest verder met jou?

Kusjeee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!